Επιστήμη

Τροποποιημένες αφίσες της Ντίσνεϊ γίνονται υλικό περιβαλλοντικής εκστρατείας

Αντιδρώντας στην πολιτική συγκεκριμένων αλυσίδων σουπερμάρκετ της Αυστραλίας (Woolworths και Coles) που χρησιμοποιούν πλαστικές μινιατούρες, με χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων ως «δόλωμα» για να πουλήσουν τα προϊόντα τους, οι Alex Wadelton και Tom Whitty ξεκίνησαν πέρσι  το πρότζεκτ με την ονομασία «Future Landfill» (Μελλοντική Χωματερή).

Σκοπός της εκστρατείας τους είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, σχετικά με το πόσο κακό μπορούν να προκαλέσουν αυτά τα μικρά πλαστικά «παιχνιδάκια» (ooshies) στο περιβάλλον, αφού δεν αποσυντίθενται για μερικές εκατοντάδες χρόνια, παραμένοντας απειλή για τα οικοσυστήματα του πλανήτη μας. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των ειδικών, εκατομμύρια τόνοι απορριμμάτων μικροπλαστικού έχουν «βυθιστεί» στους ωκεανούς, αποτελώντας κίνδυνο για τη ζωή των θαλάσσιων οργανισμών και κατ’ επέκταση του ανθρώπου, αφού το πλαστικό καταλήγει –τελικά- στην τροφή και στο νερό μας.

Φωτό: futurelandfill.org

Μετά την επιτυχία της εκστρατείας -βάσει της ανταπόκρισης του κόσμου- και με τη διαπίστωση ότι η Woolworths συνέχισε την προώθηση των μικρών πλαστικών παιχνιδιών, αυτή τη φορά με φιγούρες που παραπέμπουν στους ήρωες της Disney, το δίδυμο Wadelton και Whitty έλαβε πιο δραστικά μέτρα.

Τροποποιώντας αφίσες της γνωστής εταιρίας κινουμένων σχεδίων, οι περιβαλλοντικοί ακτιβιστές άλλαξαν τους τίτλους και τοποθέτησαν στη θέση των γνωστών παιδικών ηρώων τα μικρά πλαστικά παιχνίδια. Έτσι, η αφίσα από το «Finding Nemo» («Ψάχνοντας τον Νέμο») έγινε «Chocking Nemo» («Πνίγοντας τον Νέμο»). Το πασίγνωστο «Toy Story» έγινε «Destroy Story», παραπέμποντας στην περιβαλλοντική καταστροφή. Ακόμα, η αφίσα της «Λαίδης και του Αλήτη» έγινε η ιστορία της «Χωματερής και των Σκουπιδιών», με τα αντίστοιχα ooshies της Disney να παίρνουν τη θέση των σκύλων-καρτούν, παρουσιάζοντας μια σχέση αγάπης με οικονομικά κέρδη και περιβαλλοντικό πόνο/μπελά.

Φωτό: futurelandfill.org

Ζητώντας από την εταιρεία των σούπερμάρκετ Woolworths να σταματήσει την προώθηση των προϊόντων της μέσω των ooshies της Disney και να ανακυκλώσει τα πλαστικά παιχνίδια που έχουν ήδη παραχθεί, οι εμπνευστές της περιβαλλοντικής εκστρατείας καλούν κάθε ενδιαφερόμενο να υπογράψει τη σχετική αίτηση στην ιστοσελίδα της καμπάνιας.


Πηγή: designboom.com

Φωτογραφίες: futurelandfill.org

Σχετικά άρθρα

«Έξυπνη» εφαρμογή «μεταφράζει» το νιαούρισμα της γάτας

Kavala 247

Η Google μετέτρεψε το λογότυπό της: «Φορέστε μάσκα-Σώστε ζωές: Βοηθήστε να περιορίσουμε τον Κορονοϊό»

Kavala 247

Γαλλία: Κάθε 30 δευτερόλεπτα κάποιος μολύνεται από κορονοϊό στο Παρίσι

Kavala 247

Επιστήμονες ανέπτυξαν «μοντέλο» εμβρύου από βλαστοκύτταρα

Kavala 247

«Benched»: Το παγκάκι της κοινωνικής αποστασιοποίησης

Kavala 247

Τα διόδια στις πόλεις μπορεί να είναι η λύση για το περιβάλλον και τα τροχαία

Kavala 247

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα