Kavala247.gr | Τα Νέα της Καβάλας και της Θάσου Online
Ελλάδα

Ψηφιακό ραντεβού και ζωντανή σύνδεση για κλειδάριθμο από ΔΟΥ

Ψηφιακό-ραντεβού-και-ζωντανή-σύνδεση-για-κλειδάριθμο-από-ΔΟΥ

Ψηφιακά και χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται την ΔΟΥ τους, θα μπορούν να εξυπηρετηθούν οι φορολογούμενοι που θέλουν να πάρουν κλειδάριθμο.

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ανήγγειλαν σήμερα την έναρξη λειτουργίας ψηφιακής πύλης ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ.

Η εν λόγω υπηρεσία προσφέρεται μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του δημοσίου Gov.gr, στη διεύθυνση myAADElive.gov.gr και υποστηρίζεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ). Η ψηφιακή πύλη myAADElive είναι το πρώτο βήμα για την εξ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους της ΑΑΔΕ, αναφορικά με την έκδοση κλειδάριθμου, αλλά και αριθμού υπηρεσιών, που αναμένεται να προστεθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Με τη νέα υπηρεσία, ακόμα μία διαδικασία μπορεί να γίνεται ψηφιακά, χωρίς να υπάρχει η ανάγκη οι πολίτες να επισκεφτούν τις κατά τόπους ΔΟΥ, ενώ παραμένει «ζωντανή» η επικοινωνία και αναβαθμίζεται η εξυπηρέτησή τους.

Πρώτοι χρήστες της υπηρεσίας ήταν ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης, σήμερα το πρωί. Ο υπουργός αφού εξήρε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση της υπηρεσίας, τόνισε ότι «μέσω του gov.gr προσπαθούμε να μεταμορφώσουμε την αλληλεπίδραση του πολίτη με το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση, γιατί το κράτος είναι ένα. Η πρωτοβουλία αυτή της ΑΑΔΕ είναι τρανή απόδειξη ότι η ψηφιακή τεχνολογία δεν αναιρεί, αλλά αντίθετα ενδυναμώνει τις ανθρώπινες σχέσεις, καταργεί τις αποστάσεις, προστατεύει την υγεία των πολιτών».

Από την πλευρά του, ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε ότι «η καινοτομία είναι ο σύμμαχος του φορολογούμενου πολίτη και της δημόσιας διοίκησης απέναντι στην ταλαιπωρία, την γραφειοκρατία και τις αναποτελεσματικές πρακτικές του παρελθόντος. Σήμερα, περνάμε στην επόμενη μέρα των βέλτιστων και αποτελεσματικών πρακτικών και συνεχίζουμε. Οι επόμενες υπηρεσίες, που θα εξυπηρετεί το myAADElive, είναι η απόδοση ΑΦΜ και η έναρξη ατομικής επιχείρησης. Ο καλώς εξυπηρετούμενος πολίτης είναι ο πολίτης, που μας εμπιστεύεται και αυτό επιδιώκουμε καθημερινά. Να μας εμπιστευτούν όλοι οι συμπολίτες μας».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικές αναρτήσεις

Yπό βροχή διαδήλωσαν οι εκπαιδευτικοί

Kavala 247

Ερυθρές 28 Μαΐου 1944: Η θυσία των πέντε αντιστασιακών

Kavala 247

Προχωρούν οι «Ψηφιακές Κοινότητες Τρίτης Ηλικίας»

Kavala 247

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα