Ράλι Ακρόπολις 2021 Σύνταγμα: Όλα όσα έγιναν στο ιστορικό Comeback

0
17
rali-akropolis-2021-syntagma:-ola-osa-eginan-sto-istoriko-comeback

Με μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη (9/9), η ειδική διαδρομή στο Σύνταγμα για το φετινό Ράλι Ακρόπολις, το οποίο επέστρεψε στο καλεντάρι του WRC και «ήρθε για να μείνει», όπως τόνισε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. Οι οδηγοί έδωσαν ένα εκπληκτικό θέαμα στην Πλατεία Συντάγματος, όπου για πρώτη φορά φιλοξενήθηκε ειδική διαδρομή του WRC. Τα όσα διαδραματίστηκαν με φόντο τη Βουλή των Ελλήνων, «ταξίδεψαν» διαδικτυακά και τηλεοπτικά παγκοσμίως, από 65 τηλεοπτικά δίκτυα, σε 155 χώρες. Ετσι, η χώρα μας διαφημίστηκε σε ολόκληρη την υφήλιο, μέσω της ιστορικής αυτής στιγμή για το «Ράλι των Θεών».

Το Ράλι Ακρόπολις, που ξεκίνησε να διοργανώνεται από την ΕΛΠΑ το 1951 και πλέον αποτελεί ξανά μέρος του WRC, διεξήχθη για τελευταία φορά στο πλαίσιο του WRC το 2013, ενώ από το 2014 μέχρι το 2018 βρισκόταν στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι. Ωστόσο, με την ειδική στην «καρδιά» της Αθήνας, έγινε ξεκάθαρο ότι πρέπει να μείνει εκεί και για τα υπόλοιπα χρόνια.

Τα οκτώ χρόνια αναμονής για την επιστροφή του αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, δημιούργησαν μεγάλη προσμονή και ώθησαν χιλιάδες κόσμου να πάει στο Σύνταγμα και να το κατακλύσει. Προηγουμένως, είχε πραγματοποιηθεί η τελετή έναρξης με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να δίνει την εκκίνηση.

Μητσοτάκης: Το Ράλι Ακρόπολις ήρθε για να μείνει Σε δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης της ΕΡΤ από τους πρόποδες της Ακρόπολης, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι «το Ράλι Ακρόπολις ήρθε για να μείνει», ενώ υπογράμμισε ότι, «είναι πάρα πολύ σημαντικό το μήνυμα της σύνδεσης του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την οδική ασφάλεια».

«Χάνουμε πάρα πολλούς ανθρώπους στην άσφαλτο κάθε χρόνο. Όπως ξέρετε έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την οδική ασφάλεια το οποίο καλύπτει όλες τις πτυχές αυτού του σύνθετου ζητήματος. Άρα η σύνδεση του μηχανοκίνητου αθλητισμού με την οδική ασφάλεια πιστεύω ότι είναι το σωστό μήνυμα το οποίο θέλουμε να εκπέμψουμε, πέρα από την απόλαυση, τη διασκέδαση που σε όλους μας που αγαπάμε το αυτοκίνητο προσφέρει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Λίγο πριν από την έναρξη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) και ειδικό απεσταλμένο του γ.γ. του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια, Ζαν Τοντ (Jean Todt).

Ο διάλογος Μητσοτάκη με τον θρυλικό «Στρατισίνο» Ο πρωθυπουργός, λίγο πριν την εκκίνηση, είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον δημοσιογράφο και γνωστό οδηγό αγώνων Στράτη Χατζηπαναγιώτου (Στρατισίνο), o οποίος οδήγησε στην αφετηρία και το όχημα με τον αριθμό μηδέν, το αυτοκίνητο ασφαλείας.

«Είμαι τόσο ευχαριστημένος που ξαναγύρισε το Ακρόπολις, το ιστορικό Ράλι, στην Ελλάδα. Συγχαρητήρια και στον υπουργό (Λευτέρη Αυγενάκη), έκανε μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσουμε να το πετύχουμε. Δεν έπρεπε ποτέ να φύγει, ήταν ένα αποτύπωμα της κρίσης. Την κρίση την αφήνουμε πίσω. Και καθώς ατενίζουμε καλύτερες ημέρες, έρχεται πίσω και το Acropolis», σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης μιλώντας με τον Στρατισίνο.

Στη συνέχεια, μιλώντας στον δημοσιογράφο της παγκόσμιας μετάδοσης του WRC, ο πρωθυπουργός στάθηκε μεταξύ άλλων στην επιστροφή του εμβληματικού ράλι μετά από οκτώ χρόνια απουσίας: «Αυτή η οκταετία συνέπεσε με μία πολύ δύσκολη περίοδο για την χώρα μας. Αλλά, νομίζω ότι σηματοδοτεί τους καλύτερους καιρούς που βρίσκονται μπροστά μας».

«Μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων ενδιαφέρεται με πάθος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και πιστεύω ότι δεν θα μπορούσαμε να τους προσφέρουμε καλύτερο δώρο από την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις», σημείωσε επίσης, αναφερόμενος στη συμμετοχή του κοινού.

Το «Ράλι των Θεών» Το «Ράλι των Θεών» είναι ένας από τους παλαιότερους και πιο απαιτητικούς αγώνες στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Γι’ αυτό και η σημερινή ημέρα στους δρόμους της Αθήνας, κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, αποτελεί μια μικρή «νίκη» για τους φίλους του ράλι.

Τελευταίος νικητής του Ράλι Ακρόπολις στο πλαίσιο του WRC ήταν το 2013 ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος σήμερα είναι αγωνιστικός διευθυντής στην ομάδα της Toyota.

Το πρώτο αυτοκίνητο που έφτασε στο σημείο εκκίνησης της ειδικής ήταν το Hyundai i20 του Ελληνα Λάμπρου Αθανασούλα, ο οποίος έκανε και τα… εγκαίνια στους χρόνους.

Ακολούθησε άλλος ένας Ελληνας οδηγός, με τον Τζόουρνταν Σερδερίδης και το Ford Fiesta WRC.

Τον καλύτερο χρόνο και την πρωτιά κατέλαβε ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το Toyota Yaris, με χρόνο 51,5 δευτερόλεπτα. Ο πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών και επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, φαίνεται πως θα κάνει οκτώ τους τίτλους του, ενώ και στο ελληνικό ράλι έδειξε από νωρίς τις… διαθέσεις του.

Το θέαμα που έδωσαν όλα τα πληρώματα ήταν εντυπωσιακό. Φαίνεται, άλλωστε, και από τα βίντεο που ακολουθούν, με κάποιους από τους καλύτερους οδηγούς του πλανήτη, να δίνουν μια μοναδική παράσταση με φόντο την Ελληνική Βουλή.

Ράλι Ακρόπολις: Το πρόγραμμα των επόμενων ημερών Αύριο, Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου, θα διεξαχθούν πέντε ειδικές διαδρομές (Αγιοι Θεόδωροι 1 και 2, Λουτράκι, Θήβα, Ελάτεια). Το Σάββατο άλλες έξι (Παύλιανη 1 & 2, Γραβιά, Βωξίτες, Ελευθεροχώρι 1 & 2) και την Κυριακή θα γίνουν οι τελευταίες τρεις ειδικές («Ταρζάν» 1, Πύργος και «Ταρζάν» 2), με τις οποίες θα ολοκληρωθεί ο αγώνας, αφού ομάδες και οδηγοί διανύσουν 292,19 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Προηγούμενο άρθροΤελειώνει από τον Παναθηναϊκό με εντολή Γιοβάνοβιτς
Επόμενο άρθροΑλεξάνδρας πυροβολισμοί: Η ΕΛΑΣ εξετάζει την σύνδεση με οπαδική βία