Γραμμή 4 Μετρό: Προχωρούν συντονισμένα οι δύο μετροπόντικες “Νίκη” και “Αθηνά”

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς τα έργα για την κατασκευή της νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, ενός από τα μεγαλύτερα συγκοινωνιακά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη χώρα. Η γραμμή αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 340.000 επιβάτες, με στόχο τη σημαντική αποσυμφόρηση του οδικού δικτύου και τη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ και του δημοσιογράφου Γιώργου Κοβού, τα συνεργεία εργάζονται σε βάθος 35 μέτρων κάτω από την επιφάνεια της γης, στην περιοχή της Λεωφόρου Βεΐκου. Ο μετροπόντικας «Νίκη» έχει ολοκληρώσει τη διάνοιξη των σταθμών Άλσος Βεΐκου και Γαλάτσι, και πλέον κινείται προς τον σταθμό Ελικώνος. Όπως δήλωσε ο Νίκος Μιτζάλης, συνεργάτης της Άβαξ, απομένουν ακόμη οκτώ σταθμοί για τη διάνοιξη από αυτή την κατεύθυνση.
Παράλληλα, από τη λεωφόρο Κατεχάκη προχωρά η εκσκαφή και από τον δεύτερο μετροπόντικα «Αθηνά», ο οποίος έχει ήδη διανοίξει 3,2 χιλιόμετρα σήραγγας, καλύπτοντας περίπου το 60% της διαδρομής που του αναλογεί. Η πρόοδος των έργων, σύμφωνα με τον Διευθυντή Έργου Νίκο Σπυριδωνάκο, είναι σύμφωνη με το χρονοδιάγραμμα και τις συμβατικές δεσμεύσεις. Η καθημερινή διάνοιξη κυμαίνεται από 10 έως 15 μέτρα, ανάλογα με τις γεωτεχνικές συνθήκες. Περίπου 120 εργαζόμενοι, σε τρεις βάρδιες, απασχολούνται καθημερινά στα εργοτάξια των σηράγγων, με τον πιλότο του TBM να έχει τον κεντρικό ρόλο στη διαδικασία. Με την ολοκλήρωση της γραμμής, η διαδρομή από τη Λεωφόρο Βεΐκου έως την Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου θα διαρκεί μόλις 14 λεπτά, ενώ η συνολική σύνδεση του βόρειου και του ανατολικού άξονα της Αθήνας με το κέντρο θα προσφέρει ένα πιο ευέλικτο και βιώσιμο σύστημα μεταφορών.
Ποια είναι η αντίδρασή σας;






